Search

Custom Search

Tuesday, July 15, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah

Apa aku nak cakap kat sini erk?? Buat julung2 kalinyee aku ada blog sendiri dan aku berjaya siapkannyee tepat jam 8 pagi tadi... hahaha.... kul 12 tgh malam tadi baru start nak ngadap laptop kesayangku ni...

Pastu aku tak tau nak wat apa.... update website customer aku skit... lepak2 kat vf jap... pastu bukak blog.... update n upgrade apa2 yang patut... tambah link2 blog kawan2.... pastu siap....

makan masa skit nak siapkan coz Celcom Broadband aku ni jadik mangkuk hayun plak... line selalu putus2... aduss.. tensen aku... mcm nak kuar jerkk malam tu nak pi bakar kedai yang aku register celcom broadband nih.... menyeksakan jiwa raga aku jerkk....

tado kul 9 pagi tadi... kul 3 baru bangkit.... begitulah kehidupan aku seharian.... malam wat keje... siang aku tdo... cukup bulan gaji masok sudah... ahakss..... aku suka ngan kehidupan aku skrg... takde laa nak keje bawah org... ikot protokol... coz aku jenis tak leh nak keje ngan org.... org suh wat tu wat nih... mcm nak sekeh jerkk sorg2 yang suh wat itu wat ini....

pastu siapkan skit kertas kerja aku utk mohon dana dari MDEC.... RM150K cukup laa kot... semaksimum aku nak apply....

prototype pun dah dalam 30% siap kot... banyak lagik nak kena masukkan.... aduss.. pening2.....

2 Comments:

Unknown said...

150k.. ckup ar..huhu.. wat kertas kerja mantap2 deh..huhu gd luck :D

PenyuXP Professional said...

hahaha... macih2... nak kasi mantap2 dulu... ahaksss..............

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP