Search

Custom Search

Wednesday, July 2, 2008

About Me

Personal Detail

Nama :: Azwan Ashadi Bin Azmer a.k.a PenyuXP
Umur :: 19++ (all the time!!) Hehe...
Alamat :: Bumi Tuhan
Tel. No :: 012 - 3456789 / 013 – 4567890
D.O.B. :: 6th Februari
Status :: Bujang Lagik La Beb
Jantina :: Lelaki ( Takkan Pompuan @ Nyah Kot… :))… )
Tinggi :: Ukur Ngan Pembaris Meter
Berat :: Timbang Ngan Penimbang Kilo
Bentuk Badan :: Ntah laaa mcm mana erk….Tgk sendiri laa yerkk :D:D
Warna Rambut :: Hitam La.. ( Lom Tiba Masanyee Lagi Nak Putih )
Warna Mata :: Special Edition… Brown Beb…


Likes


Muzik :: Layan Jerk Apa-Apa Jenis Muzik Pun.. Layan Jerk… Semer Leh Masuk Kepala….
Lagu :: Semer Lagu Aku Layan….
Movie :: Komedi , Sains Fiksyen , Kartun , Action ….
Makanan :: Semua Makanan Yang Halal Aku Bedal… Tolak Batu , Kayu Ngn Besi Jerk….
Minuman :: Semua Minuman Yang Halal Pun Aku Bedal Jerk…..
Warna :: Aku Suka Warna Hitam , Biru , Hijau , Coklat & Warna2 Yang Gelap2 Skit…
Fashion :: Aku Jenis Selamber… So.. Bab2 Feashion Nih Aku Tak Ambik Tau Sgt.. Pakai Jerk Mana2 Leh Pakai….
Perfume :: Dunhill Desire Blue , Ralph Lauren Romance Silver , DKNY Be Delicious



Angel Sides!


:: Happy Person
:: Penyayang.. Ye La Kot… Aku Suka Budak2…
:: Pemurah.. Yee Keee??
:: Gua Susah Sebab Orang Lain Takpe Beb, Jangan Orang Susah Sebab Gua…
:: Tak Mudah Lupa Kengkawan… Kengkawan Jerk Yang Lupakan Aku.. Huhuhuhuhu…



Evil Sides!


:: Sekali Orang Wat Naya Kat Aku, Sampai Bila2 Aku Akan Ingat… Silap2 Aku Leh Balas Balik…



Allergies


:: Udang + Ketam : Leh Bikin Aku Gatal Satu Badan Beb.. Tak Leh Tdo Malam Aku Di Buatnyee…



Personal Strengths


:: Tinggi Aku Susah Orang Lain Nak Celen.. Kalau Ada Aku Bagi Seposen… Muahahaha..
:: Saiz Kasut Aku Pun Susah Org Nak Celen Gak.. Ada Yang Pakai Kasut Saiz 14 Kerr?? Muahahah…



Favourite Phrase


:: Hy, Saya Penyu, Dah Lama Tunggu, Kenal Keerr?
:: Layan….!!
:: Tu Laa Pasal…
:: Hampeh Tol….
:: Toya Mak Min Tol…
:: Haram Jadah…
:: Apa Kejadahnyeee…
:: Cucoooqq..!!!

2 Comments:

Unknown said...

mmg hepi person.. 1st time knal ko scara dkt... gelak jekk keja ko :))

PenyuXP Professional said...

hahaha... gelak tu leh lupakan segala kesedihan.. kesedihan.. ketensenan... walau susah gak nak melupakannyee.... huhuhuh...


yang penting kiter hepi sokmo... eheheh tak gitu.....

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP