Search

Custom Search

Monday, September 1, 2008

Untuk Intan Weng

1. 1st time naik kapal Terbang
tak pernah lagik naik kapal terbang sebenarnyee.... bila laa blh naik ni yerkkk... nak merasa laa jugak naik kapal terbang tu mcm mana... best kee naik kapal terbang... usahkan kapal terbang... kapal selam pun aku tak pernah naik... muahahahaha....

2. 1st time beranak
giler kee aper.... org laki leh beranak keee.... muahahahah.... suh bini aku jerkk laa nanti beranakkan utk aku... hahahaha

3. 1st time gi oversea
oversea?? selalu sgt dah... pi pulau pinang... oversea gak laa tu.... :))

4. 1st time duduk jauh drp family
masa aku umor 18... melanjutkan pelajaranku ke uitm shah alam... masa tu laa berjauhan ngan family aku... selalu duk kg jerkk... sekolah pun tepi umah aku jerkk.... hahahaha.....

5. 1st time keje
masa aku sekolah rendah... jual kuih kat sekolah... best woo... dapat duit banyak woo... hari2 nak jual... sampai paksa mak aku wat kuih nak jual kat sekolah... hahahaha...

6. 1st time rasa gemuk :
ntah la.. bila 1st time aku nampak gemok erkk.... tak tau laa... aku gemok kee... muahahahaha....

7. 1st time bercinta :
1st time bercinta masa aku study kat shah alam dulu... 1st time pun 2 org aku rembat sekali... hahaha... alih2 kantoi jugak.... hahahaha...

8. 1st time rasa diri cantik
x penah rasa cantik sbb aku tau aku x cantik :)) aku hensem jerkk... muahahahaha...

9. 1st time masuk cinema :
masa aku darjah 6.... masa tu citer TWISTER.... pak sedara aku yang bawakkan aku..

10. 1st time admitted in hospital
tak pernah pun coz mak aku lahirkan aku pun kat umah tok aku... hahahaha....

2 Comments:

Intan said...

berani ke nak nek kapal terbang :-"

PenyuXP Professional said...

dah selalu naik dah dalam mimpi :-"

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP