Search

Custom Search

Thursday, September 18, 2008

Cheque Sudah Clear

Herm... aku nak tunaikanlah request dari HCJ erkk... dia yang suh aku update kan blog aku nih... nah... aku ada gambar nak tunjukkan kat dia... hahahaha.... clean n clear... Ni adalah sambungan skit dari post aku yang sebelum nih.... ehehehe... sajer jerkk kasi hot skit...

Cheque aku sudah clear laa wehh... hahaha/.... Meh kiter pakat tgk erkk... Jom Jom Jom...


Baru jerkk clear petang tadi... pastu esok plak leh clear abis dah nih.... hahaha...

to hcj :: aku harap ang berpuas hati ngan update aku nih yerkk... muahahaha :)) =))


3 Comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

yeyeyey...dh ada sponsor utk berbuka posa niiiii....:))

PenyuXP Professional said...

takdenyee sponsor.... time tu duit semua dah clean n clear dah... hahaha.....

blur " ~ " specky o_O said...

ape ni citer psl wet... :-w

kalo ade share best jgk =p~

hahahahaaa =))

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP