Search

Custom Search

Thursday, December 22, 2011

PenyuXP Kembali :))

Assalamualaikum w.b.t.


sudah sekian lamanya aku tidak mem'blog'kan diri aku nih... blog aku ni pun dah nampak mcm tak bertuan jerkk... padahal tuan dia ni ada jerkk... eheheh... ye laa.. skrg semua ada fb.. apa2 pun post kat fb jerkk... nak pi makan mana post fb... bercuti man2 post fb... gambo2 semua post fb... nak pi jamban pun kadang2 ada gak yang post kat fb... mcm2 ragam gak laa aku tgk manusia yang post mcm2 kat fb tu... termasuk laa aku... tp takde laa sampai nak pi jamban pun nak bg.. memang tak laa...

maybe pasni aku tak pakai blog dah kot.. sebab aku pun dah beli dah domain aku sendiri ... www.penyuxp.com ... dah masuk tahun ke 2 dah aku beli domain tu sekali ngan hosting... tp takde masa nak buat... so, pasni apa2 pun aku akan post kat sana... blog nih akan terbiar mcm ni jerkk hingga aku ada masa nak update balik... tu pun kalau aku rasa rajin nak bukak blog nih... :)) hahaha... ingt aku ni rajin sgt kee...?? 

tu jerkk la kot utk kali nih... tahun depan plak laa aku post... tahun depan pun tak lama lagik dah... tinggal seminggu lebey jerkk lagi... :d 

sekian... salam...

0 Comments:

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP