Search

Custom Search

Thursday, October 23, 2008

Tak Abis-Abis Aku Kena TAGGED

Ish Ish Ish... Jenuh Aku Nak Menjawab Dak Anis Nih... Mentang2 La Aku Dah Lama Tak Update Blog Aku Nih... Huhuhuh....


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
+ Oksigen... Takde Oksigen Macam Mana Mau Idop... Huhuhuhu...


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
+ Beli Topup Maxis + Celcom :)) =))


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
+ Wat Kat Kampung Laa... Best... Selesa Jerk... Sebab Sedara2 Semua Dekat2 Rumah Jerk...


4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
+ Insyaallah biar la ke akhir hayat.. Amin


5. Adakah anda di lamun cinta?
+ Herm... Aku dilamun Cinta?? Jap nak pikio.. :))


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
+ Restoran apa ntah kat area Bangi... Ngan 3 Kawan aku... Sorang Dari Putrajaya, 2 lagik kawan sekolah aku dulu... diorg keje kat Kay El... Hangus gak laa rm100.. huhuhu...


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
+ Buku 5.. hahahaha


8. Apakah nama penuh kamu?
+ Azwan Ashadi Bin Haji Azmer Bin Haji Sulong Bin Haji Ahmad Bin ........


9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
+ Lebey senang bercakap ngan mak aku coz aku duk ngan mak aku... Jarang sembang ngan ayah aku coz aku ni jarang balik trg.. ehehehe... balik trg memang ada can laa nak menyembang ngan ayah aku...


10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
+ Lom Pikio lagik nak jumpa saper... huhuhuh....


11. Christina atau Britney?
+ M.Nasir... Hahahaha.....


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
+ Nop... Aku suh mesin basuh yang basuh pakaian2 aku... ehehe...


13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
+ Pi Makkah Laa... Insya Allah.. Ada Rezeki Leh La Sampai Sana Nanti....


14. Pelukan atau ciuman?
+ peluk?


15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
+ Adik Kepada Kawan Baik Aku...
+ Pertama kali Jumpa Kat Umah Mak Sedara Dia Yang Di Panggil Mak Ngah...
+ Bosan Tol Kena Tagged Ngan Dia Nih...
+ Suka Kaco Aku Kat YM...
+ Tak Abis-Abis Ngan Blog...


16. 8 perkara yang amat saya gilai
+ Join Portal Komuniti VF - www.virtualfriends.net
+ FaceBook - Apa2 yang patut..
+ Friendstern - Pun layan apa2 yang patut...
+ MySpace - Layan.....
+ Tepon Awek-Awek....
+ SMS
+ Ngadap Laptop, Bertenet....
+ Tidur..


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
+ Assalamualaikum w.b.t.
+ Waalaikumussalam w.b.t.
+ Haram Jadah..!!
+ Siang Ke Mung...
+ Insya Allah..
+ Hampehh...
+ Tengok Laa Mcm Mana...
+ Boleh laaa...


18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Buku Tak Banyak Sangat Aku Layan.. Aku Masukkan Sekali Ngan Surat Khabar Erk?? hahaha...
+ Mastika
+ Mangga
+ Hai..
+ Metro
+ Kosmo
+ Harakah
+ Berita Harian
+Utusan Malaysia


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
+ Lagu Raya
+ Kristal - Nurani
+ Duta Feat. Baizura Kahar - Cinta Antara Kita
+ Ungu - Kekasih Gelapku
+ Ungu - Andai Ku Tahu
+ Corumn 80's
+ Jason Mraz - I'm Yours
+ Ella - Kesal


19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
+ Belajar untuk lebih menghormati orang lain
+ Belajar untuk memulakan perniagaan
+ Belajar membina web menggunakan PHP + MYSQL ngan CMS
+ Lebih berusaha.
+ Percaya diri sendiri.
+ Belajar Guna Software Yang Baru
+ Belajar Bukak Company Sendiri
+ Belajar Apa Erti Hidop...


20. Mari mengetag 8 orang lain.
+ YanaFuziana
+ HilangCariJumpa
+ Tombaks
+ Puteri_Intan
+ Shem
+ LiserWisha
+ Corey
+ Kepada Semua Yang Mengenali Diriku...




TATA....BYE BYE

2 Comments:

Intan said...

hampeh punya penyu :))


sorang dari putrajaya tu sapa la ek :-"

adakah saya =))=))

cik afeera said...

iuks....xsangke url saye pon ader kat cni :)) tp ko xpenah pon mlawat blog aku weyh :-w

 

Template Modified By PenyuXP

Powered By PenyuXP